KONA N, Strana 4
Řazení produktů
Výpis produktů
V ceně je započten i montážní materiál.
Sada obsahuje:
Čep pro levou stranu
3x šroub
2x matka
---foto ilustrativní---
V ceně je započten i montážní materiál.
Sada obsahuje:
Čep pro pravou stranu
3x šroub
2x matka
---foto ilustrativní---
Rozměr: 112,7 x 52 mm
Směs DS2500:
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,42
- prac. teplota 20-500°C
*Ilustrativní foto
Přední brzdové destičky Hawk Performance Ceramic
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs Performance Ceramic:
- streetová směs
- extrémně tichá směs
- velice nízká prašnost
- šetrné ke kotoučům
- stabilní třecí výkon
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 37 - 230°C
- max. teplota 340°C
Průzor v černé barvě
S logem výrobce jako 3D - gelová nálepka
Tato výztuha od RPM Performance výrazně snižují poskakování kol a výrazně zlepšují ovladatelnost. Spojením obou vnitřních lichoběžníkových šroubů výztuha zabraňuje přitažení lichoběžníkových ramen k sobě.
Přidání výztuhy účinně posiluje pomocný rám. Během ostrého zatáčení a zrychlování mají příčná ramena tendenci se ohýbat na upevňovacích šroubech. Tato boční síla se přenáší do pomocného rámu a výztuha pomáhá tomuto ohýbání zabránit.
Instalace je jednoduchá: jednoduše odstraňte dva šrouby a připevněte vzpěru k pomocnému rámu.
Důležité je, že tato výztuha neztěžuje jízdu ve vašem vozidle.
Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.
Sada předních brzdových destiček.
Hyundai i30N
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- vhodné také na zadní nápravu pro vozy s předním náhonem (rally,sprint okruh)
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C
Přední koberečky jsou osvětlené a aktivují se při otevření dveří - sada 4 kusů.
Černé velurové zadní koberečky
Snadná instalace, protože podlahové rohože jsou osvětleny pomocí knoflíkových baterií
Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.



