KONA N, Strana 4
Nejprodávanější

Směs Yellowstuff:
- sportovní jízda
- track days
- funguje od nízkých teplot
- náhrada OEM desky

Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.

Zadní brzdový kotouč DBA Street T2 pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
Průměr: 314 mm
Tloušťka: 20 mm
Množství: 1 ks
Ulice T2:
- drážkované
- běžná a sport. jízda, trackdays
- popř. na zadní nápravu k výkonnějším předním kot.
- chlazení Kangaroo Paw
*Ilustrativní foto

Zadní brzdové destičky PAGID Racing STREET+ pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
Rozměr: 112,7 x 51,5 x 16,5 mm
*Ilustrativní foto
Směs STREET+
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,47
- prac. teplota 20-600°C

Sada předních brzdových destiček.
Hyundai i30N
*Ilustrativní foto
Rozměr: 141 x 61 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- vhodné také na zadní nápravu pro vozy s předním náhonem (rally,sprint okruh)
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C

Přední koberečky jsou osvětlené a aktivují se při otevření dveří - sada 4 kusů.
Černé velurové zadní koberečky
Snadná instalace, protože podlahové rohože jsou osvětleny pomocí knoflíkových baterií

Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.

RPM PERFORMANCE Hyundai I30N GPF Delete:
U nás v RPM Performance úspěšně vyrábíme Hyundai I30N GPF Deletes. Není jako normální GPF Delete na trhu.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak zní. Video je níže pod popisem.
Co je GPF?
Filtry pevných částic (GPF) jsou technologií následné úpravy emisí založenou na filtrech pevných částic pro vznětové motory (DPF), vyvinuté pro řízení emisí pevných částic z motorů s přímým vstřikováním benzínu (GDI).
Je to také nejvíce omezující součást výfuku. Naše GPF Delete zvyšují průtok plynu pro maximální průtok.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního GPF pro RPM PERFORMANCE GPF Delete efektivně zvyšujete průtok, takže byste měli zaznamenat mírné zvýšení výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přetížení.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Žádný.
Na rozdíl od mnoha jiných jsme namontovali vnitřní kus pro ovládání/přepínání EML, který zabraňuje jeho zapnutí.

Přední brzdové destičky Ferodo DS2500 pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
Rozměr: 140,7 x 61 x 20,1 mm
*Ilustrativní foto
Směs DS2500:
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,42
- prac. teplota 20-500°C

Rozměr: 7.5x18 ET53
Rozteč: 5x114.3
Střed: 67.1
Váha: 9,5kg

Sada dvou podložek (1 náprava)
15 mm pro každé kolo
Není nutné řezání šroubů
Materiál: Alu
Barva: stříbrná

Přední brzdové destičky PAGID Racing STREET+ pro:
Hyundai i30N (PD) 2.0 Turbo 2017+
Rozměr: 140,7 x 61,3 x 19,7 mm
*Ilustrativní foto
Směs STREET+
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,47
- prac. teplota 20-600°C

Barva: Černá
Snížení vpředu: cca. 30 mm
Sklopení vzadu: cca. 20 mm

Povrch vyvinutý a optimalizovaný pro sportovní využití na silnici a na Nordschleife.
Sada předních brzdových destiček pro i30N včetně faceliftu a KONA N
Sada na přední nápravu (4 destičky)
Se značkou N
Optimalizované výkonové brzdové destičky pro sportovní použití na silnici i pro občasné výlety na závodní dráze
S nalepenou podložkou NVH pro snížení skřípavých zvuků, které se někdy objevují
Se schválením StVO podle ECE testu R9