Modely N, Strana 18
Nejprodávanější

VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE

Tento zadní tlumič je racing alternativou k homologovanému tlumiči. Rozdíl spočívá v odlišné vnitřní konstrukci s cílem ještě sportovnějšího a agresivnějšího zvuku pro skutečné okruhové nadšence a extrovertnější majitele. V důsledku toho tento díl neplní homologaci, protože s otevřenou klapkou překračuje hlukový limit a proto má „nálepku“ racing. Ostatní informace jsou shodné jako u homologovaného dílu. Pro maximální využití mechanického potenciálu systému a nezávislosti na nastaveném palubním režimu doporučujeme zakoupit i externí regulaci zvuku.

Tento plně HOMOLOGOVANÝ systém byl profesionálně odladěný v akustické komoře. Díky tomu máte zaručeno, že si budete užívat atraktivnějšího a plno-tučnějšího zvuku, než je tomu u originálního systému, avšak při 100% zachování legality a bez jakéhokoliv vlivu na komfort. Zároveň splníte veškeré hlukové limity i s otevřenou klapkou (to je ostatně součást homologačního procesu). Díky zmiňovanému ladění zvuku v akustické komoře vám také můžeme garantovat, že se vám zvuk nikdy nestane otravným ani na delších cestách. Jde zkrátka o profesionální produkt vyvinutý a odladěný v Rakousku na míru i20N stejným týmem inženýrů, kteří vyvíjí systémy přímo pro automobilky z řad AMG, Aston Martin, Bentley, Maserati, McLaren nebo Porsche. Výfukový systém nemá absolutně žádný vliv na emise a emisní systém jako takový a zároveň se nemusíte bát o ztrátu záruky vozidla. Systém regulace zvuku zůstává zachován přes palubní počítač za pomocí originálního elektromotorku i původní elektroinstalace, uživatelsky tedy beze změny. Pro maximální využití potenciálu výfukového systému ale doporučujeme zakoupit i naši externí regulaci zvuku, díky které budete moci klapku ovládat dle potřeby pomocí bezdrátového ovladače. Tím dále vytěžíte ze zvuku svého systému maximum.

VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.

GiroDisc přední drážkované rotory brzdové kotouče (levý + pravý) pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
rozměr: 360 x 30 mm
množství: 2 ks (levý + pravý)
náprava: přední

-
Ochranný rám s bezpečnostním pásem pro i30N.
Pozor!: ne pro vozidla s panoramatickou střechou!!!
Montáž bezpečnostních rámů nevyžaduje žádné vrtání do karoserie. Celý rám se kotví na stávající pevnostní kotvící body v karoserii vozu (např. konzole sedadel, IsoFix apod.). To s sebou přináší snadnou montáž a možnost vůz kdykoliv vrátit do původního stavu. Rám přitom plní na 100% svou úlohu a výrazně zesiluje torzní tuhost karoserie.
----------Vzhledem k velikosti položky budou účtovány dodatečné náklady na dopravu--------------

Klubový sportovní bar jako plug & play verze
S velkou pečlivostí a přesností se přizpůsobí obrysu vozidla
100% Vyrobeno v Německu
Certifikované materiály
Připevňuje se k původním bodům na vozidle - není nutné vrtání ani svařování
Integrované popruhy pro připevnění ramenních popruhů
Nástavec na vidlicovou hlavu Heigo®: Výhodou tohoto nástavce je, že náš osvědčený systém vidlicové hlavy® je použit na všech koncích trubek. Pomocí tohoto šroubového systému lze plynule nastavovat délku vzpěr a nastavení délky zvyšuje tuhost klece / ochranného oblouku.
Trubka pásu je umístěna v hlavní tyči mírně dozadu a vede vodorovně za předními sedadly zleva doprava.
Na tuto trubku lze připevnit ramenní popruhy 4/6 bodových pásů. Výška trubky pásu vytváří lepší úhel pro ramenní pásy, než kdyby byly připevněny k zadnímu sedadlu. Tím méně zatěžujete páteř v případě nehody.
Barva
Výrobek je standardně dodáván v černé barvě. Pokud máte požadavek na barvu, dejte nám prosím vědět.

- Snížení přední/zadní: cca. 10-25 mm
- Nastavitelné tlumení komprese a odskoku
- Vč. vyřazovacího modul pro elektronické ovládání tlumičů

Rozhodli jste se tedy radikálně ušetřit na váze? Velmi dobře, protože ušetříte váhu přesně na správném místě. Vložte baterii do kufru a vyměňte extrémně těžkou OEM kapotu za naši a vaše I30N bude jezdit úplně jinak a vaše pneumatiky vám poděkují na přední nápravě s velkou přilnavostí a malým opotřebením. Tato kapota je vyrobena ze 100% karbonu a odpovídá OEM kapotě a váží pouze 5 kg! V tomto případě byla originální kapota Hyundai I30N vylisována zevnitř i zvenčí, a proto má původní tvar a geometrii. Toto je vždy viditelný uhlík s malým počtem a dobře umístěnými přechody.

Inspirováni úspěšným vozidlem v motoristickém sportu, Hyundai I30N TCR, jsme si dali za úkol přinést výhody takového vozidla na silnice. Vylepšená aerodynamika pro lepší přilnavost na vozovce bez zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
TCR zadní křídlo
Jedna z nejvýraznějších komponent ze závodění na silnici. Nesměli jsme implementovat velikost křídla vozidla TCR. Vyčerpali jsme však to, co bylo v rámci shody TÜV. Z testovaného celokarbonu je vyrobeno nejen křídlo, ale také držáky. Ty jsou přišroubovány k víku kufru a stabilizovány protiplechy. Protiplechy spojují oba panely víka zavazadlového prostoru dohromady, aby poskytovaly dodatečnou stabilitu.
Vzhledem k tomu, že Hyundai je na závodním okruhu známý tím, že odlehčuje zadní část, můžeme si pomoci většímu přítlaku při brzdění a v rychlých zatáčkách zvýšením přítlaku na zadní nápravu.

Upozornění: Toto není komponenta plug & play.
Tato přestavba vyžaduje rozsáhlou tělesnou práci. Výslovně se doporučuje, aby tuto přestavbu provedla odborná dílna nebo vyškolený personál.
Inspirováni úspěšným vozidlem v motoristickém sportu, Hyundai I30N TCR, jsme si dali za úkol přinést výhody takového vozidla na silnice. Vylepšená aerodynamika pro lepší přilnavost k vozovce bez zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
Podrobný popis níže.
Výroba po objednání a přijetí platby.
Upozorňujeme, že dodací lhůta může být 8-10 týdnů.
Určeno pouze pro vozy před Faceliftem