Ovladač Klapky výfuku i20N/i30N/KonaN REMUS
Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.
Kategorie: | i30N |
---|
HOMOLOGOVANÝ DÍL a SPLNĚNÉ HLUKOVÉ LIMITY:
- Tento konkrétní díl je plně homologovaný dle ECE-R jako originální výfuk!
- Díl splňuje hlukové předpisy a nikde v EU ani v budoucnu na STK se tedy nemusíte obávat jejich nesplnění. Plnění hlukových limitů je ostatně hlavní předmět homologačního procesu.
- Číslo homologace je vyraženo na výrobku na pohledové spodní straně (netýká se trubek).
- Homologační certifikát jehož součástí je to stejné homologačí číslo byl do roku 2020 součástí balení. Nyní továrna přikládá pouze malou kartičku s QR kódem (v rámci ekologie..), po jehož načtení si můžete certifikát sami stáhnout do telefonu nebo následně doma vytisknout (elektronická podoba stačí). Na žádost vám jej ale klidně sami dodatečně zašleme. S tímto certifikátem nebudete nikdy čelit žádným problémům na STK a ani při silniční kontrole v německy mluvících zemích (AU, DE, CH). Zde jsou sportovní výfuky stále častěji předmětem zájmu policie.
Jedině s renomovaným produktem od firmy dodávající přímo automobilkám máte tak 100% jistotu legality a plnění hlukových limitů dnes i v budoucnu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.