VÝFUKY
Nejprodávanější

RPM Performance Hyundai I30N & I20N modernizovaná výfuková pružina
Výfukový systém Hyundai I30N a I20N je vybaven velmi slabou výfukovou pružinou, která časem slábne a způsobuje obávaný rachotivý zvuk. Chcete-li tento problém vyřešit, Hyundai vyžaduje, abyste vyměnili celou zadní skříň a neprodávali toto jaro upgradované samostatně.
Naše výfukové pružiny jsou vyrobeny z prvotřídního materiálu a změnili jsme tuhost pružiny tak, aby pružina nezeslabovala ani nepraskala vlivem tepla.
Pasuje na všechny Hyundai i20N, I30 N & I30 Fastback N & Veloster N
Hodí se pro standardní výfuky OEM a náš výfukový systém pro náhradní díly
Snadná instalace, vyjměte motor a vyměňte pružinu

RM Motors GPF delete Hyundai i20N a KIA PROCEED 2023 1.6T

Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.

Tento zadní tlumič je racing alternativou k homologovanému tlumiči. Rozdíl spočívá v odlišné vnitřní konstrukci s cílem ještě sportovnějšího a agresivnějšího zvuku pro skutečné okruhové nadšence a extrovertnější majitele. V důsledku toho tento díl neplní homologaci, protože s otevřenou klapkou překračuje hlukový limit a proto má „nálepku“ racing. Ostatní informace jsou shodné jako u homologovaného dílu. Pro maximální využití mechanického potenciálu systému a nezávislosti na nastaveném palubním režimu doporučujeme zakoupit i externí regulaci zvuku.

Tento plně HOMOLOGOVANÝ systém byl profesionálně odladěný v akustické komoře. Díky tomu máte zaručeno, že si budete užívat atraktivnějšího a plno-tučnějšího zvuku, než je tomu u originálního systému, avšak při 100% zachování legality a bez jakéhokoliv vlivu na komfort. Zároveň splníte veškeré hlukové limity i s otevřenou klapkou (to je ostatně součást homologačního procesu). Díky zmiňovanému ladění zvuku v akustické komoře vám také můžeme garantovat, že se vám zvuk nikdy nestane otravným ani na delších cestách. Jde zkrátka o profesionální produkt vyvinutý a odladěný v Rakousku na míru i20N stejným týmem inženýrů, kteří vyvíjí systémy přímo pro automobilky z řad AMG, Aston Martin, Bentley, Maserati, McLaren nebo Porsche. Výfukový systém nemá absolutně žádný vliv na emise a emisní systém jako takový a zároveň se nemusíte bát o ztrátu záruky vozidla. Systém regulace zvuku zůstává zachován přes palubní počítač za pomocí originálního elektromotorku i původní elektroinstalace, uživatelsky tedy beze změny. Pro maximální využití potenciálu výfukového systému ale doporučujeme zakoupit i naši externí regulaci zvuku, díky které budete moci klapku ovládat dle potřeby pomocí bezdrátového ovladače. Tím dále vytěžíte ze zvuku svého systému maximum.