HYUNDAI, Strana 18
Nejprodávanější

Aerodynamika pro motorsport pro váš Hyundai I30n!
S naším difuzorem SPEED nejen vizuálně vyčníváte z davu, ale také přenesete technologii z profesionálních závodů do svého vozu. Vztah mezi odporem vzduchu, který chcete udržet co nejnižší, a požadovaným kontaktním tlakem, je tímto konceptem maximalizován.
Rozdíl: Nejedná se o součást připevněnou k zadnímu nárazníku. Většina vozidel má dutinu v zadní části. Tento prostor vede k situaci turbulentního proudění. S naším difuzérem toho pokryjeme co nejvíce a zajistíme, aby proudění vzduchu zůstalo co nejlaminárnější. Tím, že je vyroben z hliníku, je difuzér lehký a zároveň stabilní a zůstává cenově dostupný.
Montáž je promyšlená: z velké části používáme originální šroubovací hroty. To znamená, že na svém vozidle nemusíte nic řezat! Ve vzácných případech se vyvrtá další otvor. Spojení je provedeno přes co nejvíce připojovacích bodů, abychom měli rovnoměrné rozložení síly po celé desce difuzoru.
Vezměte prosím na vědomí: Každý z našich difuzorů byl záměrně vyvinut se základními vozidly, která již mají zavěšení coilover s nízkým nastavením. Tím je zajištěna světlá výška 8 cm včetně namontovaného difuzoru. Nemůžeme však znázornit každé nastavení: Pokud má vaše vozidlo jiný výfukový systém nebo upravený zadní nárazník, možná budete muset upravit a upravit difuzor. V tomto případě mělo základní vozidlo výfukový systém OEM, který má obvykle větší tlumič než většina výfukových systémů na trhu s náhradními díly.

VÝKONOVÝ PROFIL
• ACEA C2
• PSA B71-2312
Vhodný pro aplikace
• API SN
• Chrysler MS-90047, Chrysler MS-13340
• FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
• Peugeot, Citroen, DS
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Honda, Hyundai, Infinity, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki a Toyota.
• BMW Longlife-12 FE

Tento zadní tlumič je racing alternativou k homologovanému tlumiči. Rozdíl spočívá v odlišné vnitřní konstrukci s cílem ještě sportovnějšího a agresivnějšího zvuku pro skutečné okruhové nadšence a extrovertnější majitele. V důsledku toho tento díl neplní homologaci, protože s otevřenou klapkou překračuje hlukový limit a proto má „nálepku“ racing. Ostatní informace jsou shodné jako u homologovaného dílu. Pro maximální využití mechanického potenciálu systému a nezávislosti na nastaveném palubním režimu doporučujeme zakoupit i externí regulaci zvuku.

Tento plně HOMOLOGOVANÝ systém byl profesionálně odladěný v akustické komoře. Díky tomu máte zaručeno, že si budete užívat atraktivnějšího a plno-tučnějšího zvuku, než je tomu u originálního systému, avšak při 100% zachování legality a bez jakéhokoliv vlivu na komfort. Zároveň splníte veškeré hlukové limity i s otevřenou klapkou (to je ostatně součást homologačního procesu). Díky zmiňovanému ladění zvuku v akustické komoře vám také můžeme garantovat, že se vám zvuk nikdy nestane otravným ani na delších cestách. Jde zkrátka o profesionální produkt vyvinutý a odladěný v Rakousku na míru i20N stejným týmem inženýrů, kteří vyvíjí systémy přímo pro automobilky z řad AMG, Aston Martin, Bentley, Maserati, McLaren nebo Porsche. Výfukový systém nemá absolutně žádný vliv na emise a emisní systém jako takový a zároveň se nemusíte bát o ztrátu záruky vozidla. Systém regulace zvuku zůstává zachován přes palubní počítač za pomocí originálního elektromotorku i původní elektroinstalace, uživatelsky tedy beze změny. Pro maximální využití potenciálu výfukového systému ale doporučujeme zakoupit i naši externí regulaci zvuku, díky které budete moci klapku ovládat dle potřeby pomocí bezdrátového ovladače. Tím dále vytěžíte ze zvuku svého systému maximum.

VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.

GiroDisc přední drážkované rotory brzdové kotouče (levý + pravý) pro:
Hyundai i30N (PD) Performance Package
rozměr: 360 x 30 mm
množství: 2 ks (levý + pravý)
náprava: přední

-
Ochranný rám s bezpečnostním pásem pro i30N.
Pozor!: ne pro vozidla s panoramatickou střechou!!!
Montáž bezpečnostních rámů nevyžaduje žádné vrtání do karoserie. Celý rám se kotví na stávající pevnostní kotvící body v karoserii vozu (např. konzole sedadel, IsoFix apod.). To s sebou přináší snadnou montáž a možnost vůz kdykoliv vrátit do původního stavu. Rám přitom plní na 100% svou úlohu a výrazně zesiluje torzní tuhost karoserie.
----------Vzhledem k velikosti položky budou účtovány dodatečné náklady na dopravu--------------

Klubový sportovní bar jako plug & play verze
S velkou pečlivostí a přesností se přizpůsobí obrysu vozidla
100% Vyrobeno v Německu
Certifikované materiály
Připevňuje se k původním bodům na vozidle - není nutné vrtání ani svařování
Integrované popruhy pro připevnění ramenních popruhů
Nástavec na vidlicovou hlavu Heigo®: Výhodou tohoto nástavce je, že náš osvědčený systém vidlicové hlavy® je použit na všech koncích trubek. Pomocí tohoto šroubového systému lze plynule nastavovat délku vzpěr a nastavení délky zvyšuje tuhost klece / ochranného oblouku.
Trubka pásu je umístěna v hlavní tyči mírně dozadu a vede vodorovně za předními sedadly zleva doprava.
Na tuto trubku lze připevnit ramenní popruhy 4/6 bodových pásů. Výška trubky pásu vytváří lepší úhel pro ramenní pásy, než kdyby byly připevněny k zadnímu sedadlu. Tím méně zatěžujete páteř v případě nehody.
Barva
Výrobek je standardně dodáván v černé barvě. Pokud máte požadavek na barvu, dejte nám prosím vědět.

- Snížení přední/zadní: cca. 10-25 mm
- Nastavitelné tlumení komprese a odskoku
- Vč. vyřazovacího modul pro elektronické ovládání tlumičů