i30N, Strana 12
Řazení produktů
Výpis produktů
. Nabízí nastavitelnost odklonu pro různé jízdní podmínky
. Konstrukce z vysoce pevné ocelové slitiny
. Vysoce kvalitní polštářové kulové klouby vybavené
. Zlepšete výkonnost při manipulaci
. OE přímá montáž
Whiteline spodní držák motoru pro:
- pro lepší stabilitu a eliminaci pohybů motoru při akceleraci
Whiteline zadní horní ramena pro:
Možnost nastavení odklonu: ano
RPM VÝKON Hyundai I30N GPF Delete & Flexi Pipe.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak znějí:
https://youtu.be/WCtGz5yX9-E
Barva: černá matná
S logem N na vnější straně
2 koncovky výfuku vč. 2 svorky pro montáž
Vč. ABE
Montáž: Pro instalaci je nutné odříznout původní koncovky výfuku.
Originální koncovky Hyundai v černé barvě nemají vliv na záruku vozidla.
Průzor v černé barvě
S logem N jako 3D - gelová nálepka
U mnoha vozidel se chlazení brzd doporučuje i při středně velkém zatížení, a to i mimo závodní dráhu.
To nejen zlepšuje brzdný výkon, ale může také výrazně snížit opotřebení třecích ploch.
Směrování proudu vzduchu do středu brzdového kotouče využíváme k využití turbínového efektu k chlazení kotouče zevnitř a pod určitým úhlem, abychom zabránili plýtvání a co nejefektivněji využili dostupný objemu vzduchu.
Díky lehké konstrukci v kombinaci s práškovým hliníkem je komponent dostatečně pevný a zároveň lehký.
Sada umožňuje zachování kanálů OEM, protože jsme vyvinuli vstupní trychtýře pro lichoběžníkové rameno. Ty se jednoduše přišroubují pod lichoběžníkové rameno a mají otvor skrz lichoběžníkové rameno s hadicovou přípojkou pro připojení plochy přívodu vzduchu ke kotevní desce pomocí krátké vzduchové hadice.
Výhody jsou zřejmé: lze použít kratší hadici, aby se dosáhlo méně ztrát průtoku. Díky tomu je systém také odolnější proti opotřebení a plné natočení volantu již nezpůsobuje poškození hadice. Poslední výhodou je snadná montáž.
Balení obsahu:
1x kotevní deska vlevo
1x kotevní deska vpravo
1x vstupní kanál vlevo
1x vstupní kanál vpravo
3x vzduchová hadice = 3 metry
4x hadicová spona
* Díl určený pro motoristické závody bez silničního schválení (E).
Základní vylepšení pro jakékoli auto s přímým vstřikováním, olejový zachycovač je navržen tak, aby shromažďoval olej a vlhkost procházející vakuovým systémem, čímž minimalizuje hromadění uhlíku na zadní straně sacích ventilů.
rozměr: 112.5mm x 51.6mm x 16.5mm
Směs A06:
- provozní teplota 200 až 800 °C
- koeficient tření 0.30-0.35µ
- určeno pro zadní nápravu vozů s předním náhonem
- nižší počáteční skus proti přebrždění zadní nápravy
- stejný koeficient tření v celém teplotním rozsahu
Velikost: 7,5x18 ET53
Rozeč: 5x114,3
Střed: 67,1
Barva: Černá matná - stříbrna
Cena uvedena za 1ks.





