VÝFUKY
Nejprodávanější

Těsnění se používá před i za vlnovec - nutno objednat 2ks.

RPM Performance Hyundai I30N & I20N modernizovaná výfuková pružina
Výfukový systém Hyundai I30N a I20N je vybaven velmi slabou výfukovou pružinou, která časem slábne a způsobuje obávaný rachotivý zvuk. Chcete-li tento problém vyřešit, Hyundai vyžaduje, abyste vyměnili celou zadní skříň a neprodávali toto jaro upgradované samostatně.
Naše výfukové pružiny jsou vyrobeny z prvotřídního materiálu a změnili jsme tuhost pružiny tak, aby pružina nezeslabovala ani nepraskala vlivem tepla.
Pasuje na všechny Hyundai i20N, I30 N & I30 Fastback N & Veloster N
Hodí se pro standardní výfuky OEM a náš výfukový systém pro náhradní díly
Snadná instalace, vyjměte motor a vyměňte pružinu

Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.

Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařeno a ručně vyrobeno Tig ve Spojeném království!
Helmholtz
Možná se ptáte, co je to za malou trubičku na našem Resonator Delete? Malá trubice je Helmholtzův rezonátor. Ve výfukovém systému bude Helmholtz nádobou s plynem (obvykle vzduchem) s otevřeným otvorem (hrdlem nebo portem) vedoucím do rezonátoru. Objem vzduchu/plynu v otevřeném otvoru a v jeho blízkosti vibruje kvůli „pružnosti“ vzduchu/plynu uvnitř. Běžným příkladem je prázdná láhev: vzduch uvnitř vibruje, když foukáte přes vršek!
Co je Drone?
Drone je bod, ve kterém zvuk výfuku rezonuje v kabině a vytváří hluk, který většina řidičů nesnáší, takže decibely a frekvence se mohou mírně lišit v závislosti na řidiči a voze. To je důvod, proč jsme vytvořili Anti Drone Resonator Deletes. Při odstraňování standardního rezonátoru platíte rozdíl mezi někým, kdo vám chce dát dýmku a hodit ji na auto, a společností, která navrhla produkt pro konkrétní práci, kdo si na to udělal čas. výzkum, vývoj a testování, aby byl produkt co nejlepší!
RPM PERFORMANCE Anti Drone Resonator Deletes byly navrženy tak, aby snížily rychlost rezonance v celém rozsahu otáček, konkrétně rychlost na dálnici na silnicích ve Velké Británii (70 mph). Je to proto, že pokud jedete v autě na krátkou cestu, pak pro většinu řidičů není špatný sportovní hluk, ale pokud jedete dlouhou dobu, pak nechcete, aby vozidlo rezonovalo v kabině.

Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.

Představujeme naše NOVĚ VYRÁBĚNÉ trubky Hyundai I30N / VN / Kona N Flexi, vyrobené z nerezové oceli, profesionálně svařované metodou TIG a ručně vyráběné ve Velké Británii!
Proč měnit Flexi?
Standardní standardní OEM flexi je považováno za nejvíce omezující část výfukového systému na I30N, protože průměr otvoru se zužuje na přibližně 50 mm. VÝKON OTÁČEK Hyundai I30n Flexi je skutečných 76 mm (3”), takže oproti standardnímu flexi zaznamenáte nárůst o 8 až 12 koní. Tento produkt se bude pěkně hodit k odstranění GPF a bude to vysoce proudící výfukový systém.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního Flexi pro RPM PERFORMANCE Flexi efektivně zvýšíte průtok, takže uvidíte mírný nárůst výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přeběhu.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Ne.
Vybavení
Naše Flexi trubky jsou přímou výměnou šroubů, které nevyžadují žádné řezání nebo svařování. Všechny jsou dodávány připravené k montáži se správnými šrouby.

RPM PERFORMANCE Hyundai I30N GPF Delete:
U nás v RPM Performance úspěšně vyrábíme Hyundai I30N GPF Deletes. Není jako normální GPF Delete na trhu.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak zní. Video je níže pod popisem.
Co je GPF?
Filtry pevných částic (GPF) jsou technologií následné úpravy emisí založenou na filtrech pevných částic pro vznětové motory (DPF), vyvinuté pro řízení emisí pevných částic z motorů s přímým vstřikováním benzínu (GDI).
Je to také nejvíce omezující součást výfuku. Naše GPF Delete zvyšují průtok plynu pro maximální průtok.
jak to bude znít?
Turbomotory musí mít možnost dýchat. Odstraněním základního GPF pro RPM PERFORMANCE GPF Delete efektivně zvyšujete průtok, takže byste měli zaznamenat mírné zvýšení výkonu a výrazné zvýšení zvuku, zejména při přetížení.
Rozsvítí se (EML) kontrolka řízení motoru?
Žádný.
Na rozdíl od mnoha jiných jsme namontovali vnitřní kus pro ovládání/přepínání EML, který zabraňuje jeho zapnutí.

RPM VÝKON Hyundai I30N GPF Delete & Flexi Pipe.
Vyrobeno z nerezové oceli 304 a profesionálně svařované a ručně vyráběné Tig ve Spojeném království!
Podívejte se na naše video, jak znějí:
https://youtu.be/WCtGz5yX9-E