i20N, Strana 3
-
KAPALINY A MAZIVA
-
PRAVIDELNÝ SERVIS
-
FILTRY
-
MOTOR
-
PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ)
-
PODVOZEK
-
BRZDY
-
LITÁ KOLA
-
VÝFUKY
-
INTERIÉR
-
KAROSERIE
Nejprodávanější

Výztuhy Hyundai I20N Wishbone
Toto je jedna z nejdůležitějších modernizací odpružení, kterou můžete na Hyundai I20N provést, abyste snížili naskakování kol.
Tyto výztuhy zlepšují zpětnou vazbu řidiče od volantu a zároveň působí příměji a pevněji. Při extrémním zatížení a prudkém zrychlení se standardní příčná ramena ohýbají. Proto montáž těchto výztuh sníží ohyb a vychýlení od lichoběžníkových ramen, což zlepší „poskakování kola“ a ovladatelnost.
Na Hyundai I30N to byl jeden z našich nejprodávanějších produktů. Hyundai má standardně podobný design zesílením příčných ramen na Kona N!
Tyto výztužné desky jsou vyrobeny z nerezové oceli 304 a jsou dodávány se správnými upevňovacími prvky pro instalaci tohoto produktu.
Pasuje na všechny RHD a LHD Hyundai I20N
Vylepšená ovladatelnost a vylepšený „kolový skok“
Nerezová ocel, dodáváno se správnými upevňovacími prvky
Lehká instalace
Přesné měření, navrženo CAD a řezané laserem, aby bylo zaručeno dokonalé přizpůsobení

Sada se skládá celkem ze 6 dílů (každá levá a pravá strana):
2x "N" v bílé barvě
2x velká lišta v černé barvě
2x malá lišta v červené barvě
Materiál: ABS / PC v barvě
S erodovaným povrchem
S lepicí fólií (pro optimální přilnavost doporučujeme použít další 2k lepidlo (není součástí dodávky))

Forge Motorsport náhrada restriktivního tlumiče hluku na straně výstupu z turba u Hyundai i20N.

VÝKONOVÝ PROFIL
• API GL-4
• BMW/Mini MTF LT-3, 8322 0397 244
• Ford M2C200-D3, M2C200-D2
• GM/Opel/Saturn 19259104
• VW/Audi/Seat/Skoda TL 726 (G 070 726), TL 726 (G 060 726), TL 726 (G 055 726), G 055 512, TL 726 (G 052 726), TL 525 27 (G 052 527), TL 525 12 (G 052 512), TL 521 78 (G 052 178), TL 521 71 (G 052 171)
• BOT 350 M3, 303
• TF 0870
A pro další aplikace ve vozech
BMW, Chevrolet, Dacia, Daihatsu, Ford, Hyundai, Infiniti, Land Rover, Mini, Mitsubishi,
Nissan, Opel, Peugeot, Citroen, DS, Renault, Saab, Scion, Subaru, Suzuki, Toyota,
Vauxhall, Volvo, VW, Audi, Seat, Skoda

V RPM Performance nyní můžeme nabídnout náš knoflík převodovky Hyundai I20N / I30N / VN
Pasuje na všechny manuální 2018+ Hyundai I20N/I30N/Veloster N/Elantra N. Naše hlavice řadicí páky jsou navrženy tak, aby nahradily původní hlavici řadicí páky.
Odolný černý eloxovaný povlak
Laserem leptané logo
Vyrobeno ve Spojeném království
Jednoduchá instalace

Hadice jsou standardně dodávány ve průhledném (stříbrném) provedení. Možnost výběru z následujících barev: modrá, průhledná modrá, zelená, žlutá, oranžová, červená, průhledná červená, černá, karbon (požadovanou uveďte v poznámce).

Barva: matná černá (RAL 9005)
Pro montáž do továrních montážních bodů v zavazadlovém prostoru (existující otvory musí být vyvrtány na 11 mm)

RM Motors GPF delete Hyundai i20N a KIA PROCEED 2023 1.6T

Tato výztuha od RPM Performance výrazně snižují poskakování kol a výrazně zlepšují ovladatelnost. Spojením obou vnitřních lichoběžníkových šroubů výztuha zabraňuje přitažení lichoběžníkových ramen k sobě.
Přidání výztuhy účinně posiluje pomocný rám. Během ostrého zatáčení a zrychlování mají příčná ramena tendenci se ohýbat na upevňovacích šroubech. Tato boční síla se přenáší do pomocného rámu a výztuha pomáhá tomuto ohýbání zabránit.
Instalace je jednoduchá: jednoduše odstraňte dva šrouby a připevněte vzpěru k pomocnému rámu.
Důležité je, že tato výztuha neztěžuje jízdu ve vašem vozidle.

Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.