i20N, Strana 4
-
KAPALINY A MAZIVA
-
PRAVIDELNÝ SERVIS
-
FILTRY
-
MOTOR
-
PŘEVODOVKA (SPOJKA, ŘAZENÍ)
-
PODVOZEK
-
BRZDY
-
LITÁ KOLA
-
VÝFUKY
-
INTERIÉR
-
KAROSERIE
Nejprodávanější
Výpis produktů

Díky této „plug and play“ externí jednotce s dálkovým ovladačem převezmete kontrolu od řídící jednotky auta a stanete se konečně pánem klapek ve svém výfukovém systému. A je jedno zda máte sériový výfukový systém, REMUS systém nebo jiný performance systém. Klapky ve výfuku jsou totiž vždy standardně řízeny skrze palubní počítač dle nastaveného režimu. Zásadní problém spočívá ale v tom, že ikdyž si přes palubní počítač nastavíte nejvyšší sportovní režim, tak to automaticky neznamená, že vás klapky „poslechnou“ a otevřou se na 100%. Záleží na konkrétním modelu vozidla (algoritmus jejich řízení se vždy liší), ale téměř vždy platí, že plné otevření nastává až u zahřátého motoru, v zatížení a od určitých otáček! Jinak řečeno, pouze v úzkém spektru použití vozu dostanete z výfuku ten nejlepší zvuk. A to je přece škoda. Stejně tak i v nejnižším režimu auta je často touha nebo potřeba mít možnost užít si zvuku naplno. Jedině s naší externí jednotkou tedy kdykoliv klapky(u) ve výfuku otevřete zcela naplno nebo naopak v případě potřeby zcela zavřete, popřípadě přepnete zase zpět do sériového režimu a čtvrtou možností je pak otevření klapek na 50%. Montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji jakýkoliv servis nebo ji šikovný majitel zvládne v domácích podmínkách i bez nářadí. U většiny vozidel se jedná o pouhé „přemostění“ kabeláže vedoucí k elektromotorku(ům) ovládající klapky ve výfuku. U jiných vozidel je pak princip přemostění daného elektrického okruhu realizován ve skříňce pod palubní deskou opět formou „plug and play“. Klapky řidič pak ovládá za pomocí bezdrátového ovladače ve 4 režimech, jak bylo popsáno výše. Ovladač je již napárovaný s ovládací jednotkou a není potřeba žádné kalibrace a dalšího nastavení. Vše je zkrátka „plug and play“. Vzhledem k naprosto zásadnímu benefitu vylepšení zvuku (vytěžení maxima z daného výfukového systému) je zakoupení této externí regulace zkrátka automatickou investicí.

Přední koberečky jsou osvětlené a aktivují se při otevření dveří - sada 4kusů.
Černé velurové zadní koberečky
Snadná instalace, protože podlahové rohože jsou osvětleny pomocí knoflíkových baterií

Přední brzdové destičky Ferodo DS2500 pro:
Hyundai i20 N 1.6 Turbo 2021+
Rozměr: 137.9 x 61.6 mm
*Ilustrativní foto

Rozměr: 7.5x18 ET53
Rozteč: 5x114.3
Střed: 67.1
Váha: 9,5kg


4x ventilek TPMS
4x kovová matka

Barva: Černá
S tištěným logem N
Snížení vpředu: cca. 22 mm
Sklopení vzadu: cca. 15 mm

Rozměr: 8x18 ET45
Rozteč: 5x114.3
Střed: 72.6
Váha: 7,8kg
TUV schválení: ANO


VÝKONOVÝ PROFIL
• API SP, SP RC, SN PLUS RC
• SN PLUS, SN RC, SN
• Chrysler MS-6395
• Fiat 9.55535-CR1
• Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
• Ford WSS-M2C947-A
• GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
• GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
• ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
• Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20
včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan,
Subaru, Suzuki a Toyota.

Kryt motoru RPM Performance Hyundai i20N z uhlíkových vláken – 3K Gloss Twill
Proměňte svůj motorový prostor s krytem motoru RPM Performance z uhlíkových vláken, který je navržen exkluzivně pro Hyundai i20N. Tento kryt je reverzně navržen pomocí 3D skenovací technologie originálního krytu motoru, což zajišťuje přesné usazení jako z výroby s vylepšenou estetikou.
Klíčové vlastnosti:
Navrženo speciálně pro Hyundai i20N (všechny modelové roky)
Reverzně navrženo pomocí vysoce přesného 3D skenování sériového krytu motoru a vyrobeno ve Velké Británii
Vyrobeno z prémiového 3K lesklého keprového uhlíkového vlákna
Hluboce lesklý čirý lak pro vysoce lesklý povrch
Lehký, odolný a tepelně odolný
Jednoduchá a přímá výměna bez nutnosti úprav

Zadní brzdové destičky PAGID Racing STREET+ pro:
Hyundai i20N (CB3) 1.6 Turbo 2021+
Rozměr: 99,9 x 43,3 x 15,6 mm
*Ilustrativní foto
Směs STREET+
- sportovní jízda, závody do vrchu
- do běžného provozu
- funguje od nízkých teplot
- prům. koeficient tření 0,47
- prac. teplota 20-600°C